Mun kintun koko on se perinteinen 43jarapiat, joten freediving mallissa se koko olisi kait 310mm ja fin swimmingissä 330mm.
Sen käsityksen olen kans saanut, että tuo freediving medium on jo suht kanki. Kuulemma glidessä soft on Leaderfinsin hyperin softia jäykempi. Itselläni on massaa ja kokoa sen verran, että olenkin puntaroinut free-mallissa mediumin ja softin välillä. Mullins valitteli tosin mediumin olevan jo liiankin jäykkä. Pelkäänkin softin olevan taas liian hepponen. Uskoisinkin tuon ehdottamasi finswimming #2 olevan se kaikkein paras vaihtoehto. Yritin kysellä myös noista vähän isommista kulmista ja kuulemma sitäkin saa. Toimitusaikaa sanoivat olevan 6 viikkoa mutta yleensä saapuvat 4 viikon aikana. Pitänee siis laittaa tuollainen Glide, finswimming #2 330mm taskuilla ja 30 asteen kulmalla tulemaan. Lähettelin jo viestiä tuonne Turkuun. Katsotaan, saako sitä kautta vai lähdetäänkö kokeilemaan onnea Polyorgin kanssa vai mennäänkö peräti Kievin kautta.
Luulisin olevani suht tyytyväinen tuollaisen monon kanssa. On se ominaisuuksiltaan hyvin lähelle sitä, mitä tässä etsitään.
Tuli vielä mieleen. Olen kysellyt myös tuosta Hyper deep pro:sta muutamia juttuja. Kuulemma tuo teetätetään alihankintana Ukrainassa ja Maksim sanoi sen olevan hyvin lähellä Glideä. Tuossakin on 6 viikon valmistusaika, mittatilausta tämänkin. Olisi mukavaa päästä joskus vertailemaan glideä ja deep prota. Saattanevat olla sukua toisilleen.